Veelgestelde vragen

  1. Wanneer kan ik kaarten bestellen voor het nieuwe seizoen?
    De kaartverkoop voor het nieuwe seizoen (2019-2020) start zaterdag 25 mei vanaf 9.00 uur via www.flint.nl. De verkoop voor Vrienden van Flint start op zaterdag 18 mei vanaf 9.00 uur. Zij krijgen via de email een aparte link doorgestuurd om deel te nemen aan de verkoop voor Vrienden van Flint.

    Hoe meld ik me op zaterdag 25 mei aan voor de wachtrij om te bestellen?
    U meldt zich aan voor de wachtrij om te bestellen door op zaterdag 25 mei naar www.flint.nl te gaan, de kaartverkoop start om 9.00 uur. Wanneer het erg druk is op de website komt u automatisch in de wachtrij. Staat u al voor 9.00 uur in de wachtrij? Om 9.00 uur resetten wij de wachtrij en krijgt u automatisch een nieuwe willekeurige plek in de wachtrij. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat de bestelprocedure voor iedereen zo eerlijk mogelijk verloopt.
  2. Met welke browser kan ik kaarten bestellen?
    Met Internet Explorer, Firefox, Safari en Google Chrome kunt u kaarten bestellen. Zorg ervoor dat u de laatste versie van de browser gebruikt. Op de iPhone en de iPad kunt u ook bestellen, mits u de nieuwste browsers gebruikt.

Om kaarten te kunnen bestellen moet u cookies accepteren. Zet het accepteren van cookies in uw browser aan en probeer het nogmaals.
In Internet Explorer gaat u naar ‘Extra’, ‘Internetopties’ en vervolgens naar het tabblad ‘Privacy’. Hier klikt u op ‘Standaard’. In Firefox gaat u naar ‘Extra’, ‘Opties’, ‘Privacy’. Kies bij Firefox voor ‘Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis’. Vervolgens vinkt u de checkbox bij ‘Cookies van websites accepteren’ aan en klikt op ‘OK’. In Google Chrome gaat u naar ‘Instellingen’, ‘Geavanceerde instellingen weergeven’, ‘Instellingen voor inhoud’. Vink vervolgens ‘Toestaan dat lokaal gegevens worden ingesteld (aanbevolen)’ aan. Voor Safari geldt: Ga naar ‘Voorkeuren’ en kies het tabblad ‘Privacy’. Selecteer bij ‘Blokkeer cookies’ 'nooit'. Op de iPad geldt: Ga naar ‘Instellingen’, klik op ‘Safari’, Vink 'Blokkeer alle cookies' niet aan.
Mocht het probleem zich voor blijven doen, neem dan contact op met het bespreekbureau tel. 033 4 229 229.

4. Moet ik bij mijn computer blijven wachten tot ik aan de beurt ben om te bestellen
?
U moet in ieder geval de computer aan laten staan en de pagina niet verversen. De wachtrij-indicator loopt vanzelf vol. Als u aan de beurt bent verschijnt automatisch de website van Flint en kunt u bestellen. U kunt dus wel even bij uw computer weglopen als u ziet dat er nog veel wachtenden voor u zijn. Hoe lang u in de wachtrij staat is geheel afhankelijk van de tijd die andere bezoekers nodig hebben om hun bestelling af te ronden.

5. Kan ik alleen via internet kaarten bestellen voor het nieuwe seizoen?
Het is ook mogelijk kaarten voor het nieuwe seizoen te bestellen met een bestelformulier, er is slechts een beperkt aantal plaatsen hiervoor beschikbaar. U kunt dit formulier vinden in de nieuwe seizoensbrochure van Flint. Vanaf 1 juli is het ook mogelijk telefonisch of aan de balie kaarten te bestellen voor het nieuwe seizoen.

  1. Waar is het verlanglijstje op de website gebleven?
    Op onze huidige website hebben wij geen verlanglijstje meer. U dient de voorstellingen één voor één op te zoeken en te bestellen.
  2. Hoe kan ik rolstoelplaatsen bestellen?
    Rolstoelplaatsen kunt u niet via de website reserveren. In de voorverkoop voor het nieuwe seizoen kunt u rolstoelplaatsen alleen via een bestelformulier bestellen. Een bestelformulier kunt u vinden in de nieuwe seizoensbrochure van Flint.

    8. Wat kost een bestelling via internet?
    Flint rekent € 1,00 per kaartje aan administratiekosten met een maximum van € 5,00 per bestelling. Voor het opsturen van uw kaarten rekenen wij € 2,50. Voor e-tickets rekenen wij uiteraard geen verzendkosten.

    9. Wanneer kan ik mijn e-tickets printen?
    Direct na uw bestelling kunt u uw e-tickets uitprinten. Uw e-tickets worden verzonden naar uw e-mailadres.

    10. Ik ben op de website en heb een voorstelling in de Rabobank Theaterzaal gekozen, maar de zaalplattegrond wordt niet geladen.
    U dient in dat geval het beveiligingsniveau van uw computer aan te passen. Dit kunt u op twee manieren doen:
    1. Ga terwijl u op internet zit naar 'Extra' bovenin de balk. Klik op Internetopties en ga naar het tabblad Beveiliging. Klik op Aangepast niveau, klik op opnieuw instellen, weet u het zeker? Klik op JA en vervolgens op OK en nog een keer op OK.
    2. Ga naar uw bureaublad, ga op Internet- Explorer (of uw browser) staan, klik met uw rechtermuisknop, ga naar Eigenschappen, en ga naar het tabblad Beveiliging. Klik op Aangepast niveau, klik op opnieuw instellen, weet u het zeker? Klik op JA en vervolgens op OK en nog een keer op OK.

    11. Ik wil zowel kaarten voor de normale prijs als voor de cjp/student of jeugd t/m 12 jaar prijs bestellen, kan dat?
    Wilt u kaarten voor zowel de normale prijs als de cjp/student of jeugd t/m 12 jaar prijs bij een voorstelling in de Rabobank Theaterzaal, klik dan eerst de stoel aan die u wilt reserveren en vervolgens op de juist prijscategorie, links in het kader. Heeft u een stoel aangeklikt die u bij nader inzien toch niet wilt hebben, dan kunt u nogmaals op deze stoel klikken en dan verdwijnt deze stoel weer uit uw bestelling.
    In de AFASzaal en de Sint Aegtenkapel kunt u heel gemakkelijk aangeven hoeveel kaarten u voor de normale prijs en hoeveel voor de cjp/student prijs wilt. Dit omdat deze zalen een vrije zit hebben.

    12. Ik ben vergeten cjp/student of jeugd t/m 12 jaar prijs aan te klikken. Wat moet ik doen?
    Een mogelijkheid is om zodra u de kaarten in huis heeft, ze op te sturen naar Flint en schriftelijk een verzoek tot wijziging in te dienen. Bij e-tickets kunt u dit via de mail afhandelen.

    13. Hoe kan ik mijn internetbestelling betalen?
    U kunt uw bestelling met creditcard, iDEAL of de Podium Cadeaukaart betalen. Bij een betaling met uw creditcard kan er gevraagd worden om uw wachtwoord. Houd deze bij de hand. Zorg ervoor dat er voldoende geld op uw rekening staat wanneer u met iDEAL wilt betalen.

    14. Ik weet mijn log-in en wachtwoord niet.
    In de meeste gevallen is uw log-in uw e-mailadres. Wanneer u deze invult bij log-in en klikt op 'wachtwoord vergeten', krijgt u direct per mail een link toegestuurd waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen. Gebruik altijd uw laatst ontvangen log-in en wachtwoord!
    Het kan ook zijn dat uw account nog niet gekoppeld is aan de nieuwe website. Maak dan een nieuw account aan en vul het e-mailadres in waarmee u bij ons bekend bent. Het systeem zal u herkennen en uw gegevens ophalen.

    15. Mijn wachtwoord werkt niet.
    Controleer of de CAPS LOCK op uw toetsenbord wellicht aanstaat. Weet u uw wachtwoord niet meer? Vraagt u dan een nieuw wachtwoord aan via onze website. De kassa kan geen wachtwoorden veranderen of inzien.

    16. De betaling met creditcard lukt niet.
    Controleer of u de naam die op de creditcard staat, het kaartnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CVC-code (de laatste drie cijfers op de achterkant van uw creditcard) correct heeft ingevuld. Houdt verder uw wachtwoorden en pincode bij de hand. Deze gegevens worden niet bewaard en alleen voor deze aankoop gebruikt.

    17. Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?
    Wanneer u met creditcard of iDEAL betaalt wordt het bedrag direct van uw rekening afgeschreven.

    18. Krijg ik de bestelde kaarten thuisgestuurd?
    Kaarten voor het nieuwe seizoen worden uiterlijk half juli toegestuurd. E-tickets kunt u direct zelf uitprinten.

    19. Ik heb kaarten voor een voorstelling besteld, maar ben toch verhinderd.
    Bent u verhinderd een bepaalde voorstelling te bezoeken? In een uitzonderlijke situatie of in geval van overmacht, kunt u uw kaart(en) tot uiterlijk 24 uur voor de bewuste voorstelling bij de kassa omruilen voor een andere voorstelling in hetzelfde seizoen. Voor deze service worden € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht. Op de dag van de voorstelling is het niet meer mogelijk om kaarten te ruilen. Let op: wij geven nooit geld retour.

    20. Ik heb kaarten besteld, maar wil iets in mijn bestelling wijzigen.
    Zaterdag 18 en zaterdag 25 mei kunnen wij geen wijzigingen doorvoeren i.v.m. de drukte. Wanneer u de kaarten heeft ontvangen, kunt u wijzigingen doorgeven. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden.

    21. Hoe gebruik ik Theaterbonnen, de Podium Cadeaukaart of een Flint tegoedbon bij een internetbestelling?
    Het is niet mogelijk om bij een internetbestelling Theater- en Concertbonnen te verzilveren. Neemt u in dit geval de bonnen mee naar Flint wanneer u de voorstelling bezoekt. U krijgt het bedrag ter waarde van de bonnen dan contant terug bij de kassa. De Podium Cadeaukaart kan wel gebruikt worden als betaalmiddel op de website. Het is ook niet mogelijk om een Flint tegoedbon te verzilveren bij een internetbestelling. Neemt u in dit geval de bonnen mee naar Flint wanneer u de voorstelling bezoekt. U krijgt het bedrag ter waarde van de bonnen dan contant terug bij de kassa.

    22. Ik wil graag reserveren voor TREK theaterkeuken & café, kan dat via de website?
    Bij iedere voorstelling die u boekt krijgt u daarna de vraag of u wilt reserveren in TREK. U kunt dan direct kosteloos een reservering plaatsen. Achteraf kunt u ook een reservering maken in Restaurant TREK. Dit kan telefonisch of via het reserveringsformulier op de website.

    23. Ik heb een vraag die niet bij deze veelgestelde vragen staat, wat nu?
    Dan kunt u contact opnemen met het bespreekbureau van Flint op 033-4 229 229.

 

 

Theaterhart Amersfoort

Blijf op de hoogte