Veelgestelde vragen

1. Wanneer kan ik kaarten bestellen voor het tweede deel van het seizoen?
De kaartverkoop voor het tweede deel van het seizoen (vanaf januari 2022) start zaterdag 30 oktober vanaf 9.00 uur via www.flint.nl. De verkoop voor Vrienden van Flint start op donderdag 28 oktober vanaf 9.00 uur. Zij krijgen via de email een aparte link doorgestuurd om deel te nemen aan de verkoop voor Vrienden van Flint.

2. Hoe meld ik me op zaterdag 30 oktober aan voor de wachtrij om te bestellen?
U meldt zich aan voor de wachtrij om te bestellen door naar www.flint.nl te gaan, de kaartverkoop start om 9.00 uur. U komt automatisch in de wachtrij zodra u een voorstelling wilt bestellen. Staat u al vóór 9.00 uur in de wachtrij? Om 9.00 uur resetten wij de wachtrij en krijgt u automatisch een nieuwe willekeurige plek in de wachtrij. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat de bestelprocedure voor iedereen zo eerlijk mogelijk verloopt.

3. Met welke browser kan ik kaarten bestellen?
Met Internet Explorer, Firefox, Safari en Google Chrome kunt u kaarten bestellen. Zorg ervoor dat u de laatste versie van de browser gebruikt. Op de iPhone en de iPad kunt u ook bestellen, mits u de nieuwste browsers gebruikt. Om kaarten te kunnen bestellen moet u cookies accepteren. Zet het accepteren van cookies in uw browser aan en probeer het nogmaals. Mocht het probleem zich voor blijven doen, neem dan contact op met het bespreekbureau tel. 033 4 229 229.

4. Moet ik bij mijn computer blijven wachten tot ik aan de beurt ben om te bestellen?
U moet in ieder geval de computer aan laten staan en de pagina niet verversen. Als u aan de beurt bent verschijnt automatisch de website van Flint en kunt u bestellen. U kunt dus wel even bij uw computer weglopen als u ziet dat er nog veel wachtenden voor u zijn. Hoe lang u in de wachtrij staat is geheel afhankelijk van de tijd die andere bezoekers nodig hebben om hun bestelling af te ronden.

5. Kan ik alleen via internet kaarten bestellen voor het nieuwe seizoen?
Ja, het is alleen mogelijk om theaterkaarten via de website te bestellen. We werken dit seizoen niet meer met het bestelformulier. Vanaf november is het ook mogelijk telefonisch of aan de balie kaarten te bestellen voor het nieuwe seizoen.

6. Hoe kan ik rolstoelplaatsen bestellen?
Rolstoelplaatsen kunt u niet via de website reserveren. In de voorverkoop voor het nieuwe seizoen kunt u rolstoelplaatsen alleen via de kassa bestellen. U kunt uw bestelling mailen naar kassa@flint.nl.

7. Wat kost een bestelling via internet?
Flint rekent € 1,00 per kaartje aan administratiekosten met een maximum van € 5,00 per bestelling. Voor het opsturen van uw kaarten rekenen wij € 2,50. Voor e-tickets rekenen wij uiteraard geen verzendkosten.

8. Wanneer kan ik mijn e-tickets printen?
Direct na uw bestelling kunt u uw e-tickets uitprinten. Uw e-tickets worden verzonden naar uw e-mailadres.

9. Ik wil graag kaarten met een cjp/student of jeugd t/m 12 jaar prijs bestellen, kan dat?
Dat kan. Kiest u bij het kopen van de kaarten voor de CJP/Student prijs. 

10. Hoe kan ik mijn internetbestelling betalen?
U kunt uw bestelling met creditcard, iDEAL, de Nationale Kunst en Cultuurcadeaukaart of de Podium Cadeaukaart betalen. Bij een betaling met uw creditcard kan er gevraagd worden om uw wachtwoord. Houd deze bij de hand. Zorg ervoor dat er voldoende geld op uw rekening staat wanneer u met iDEAL wilt betalen.

11. De betaling met creditcard lukt niet.
Controleer of u de naam die op de creditcard staat, het kaartnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CVC-code (de laatste drie cijfers op de achterkant van uw creditcard) correct heeft ingevuld. Houdt verder uw wachtwoorden en pincode bij de hand. Deze gegevens worden niet bewaard en alleen voor deze aankoop gebruikt.

12. Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?
Wanneer u met creditcard of iDEAL betaalt wordt het bedrag direct van uw rekening afgeschreven.

13. Krijg ik de bestelde kaarten thuisgestuurd?
Als u kiest voor gedrukte kaarten, sturen wij deze via de post naar u op. E-tickets kunt u direct zelf uitprinten of op uw mobiele telefoon tonen aan de portier.

14. Ik heb kaarten voor een voorstelling besteld, maar ben toch verhinderd.
Bent u verhinderd een bepaalde voorstelling te bezoeken? In een uitzonderlijke situatie of in geval van overmacht, kunt u uw kaart(en) tot uiterlijk 24 uur voor de bewuste voorstelling bij de kassa omruilen voor een andere voorstelling in hetzelfde seizoen. Voor deze service worden € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht. Op de dag van de voorstelling is het niet meer mogelijk om kaarten te ruilen. Let op: wij geven nooit geld retour.

15. Ik heb kaarten besteld, maar wil iets in mijn bestelling wijzigen.
Tijdens de start kaartverkoop kunnen wij geen wijzigingen doorvoeren i.v.m. de drukte. Wanneer u de kaarten heeft ontvangen, kunt u wijzigingen doorgeven. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden. 

16. Hoe gebruik ik Theaterbonnen, de Podium Cadeaukaart of een Flint tegoedbon bij een internetbestelling?
Het is niet mogelijk om bij een internetbestelling Flint cadeaukaarten, Flint tegoedbonnen of Theater- en Concertbonnen te verzilveren. Neemt u in dit geval de bonnen mee naar Flint wanneer u de voorstelling bezoekt. U krijgt het bedrag ter waarde van de bonnen dan teruggestort op uw rekening. Let hierbij op de eventuele vervaldatum van uw kaart of bon.
De Podium Cadeaukaart en de Nationale Kunst en Cultuurcadeaukaart kunnen wel gebruikt worden als betaalmiddel op de website. Het is ook mogelijk om een Flint tegoedvoucher te verzilveren bij een internetbestelling.

17. Ik wil graag reserveren voor TREK theaterkeuken & café, kan dat via de website?
Op onze website kunt u een plaats in ons restaurant reserveren. Op flint.nl/restaurant ziet u rechtsonder op de pagina de reserveringsmodule. U kunt ook telefonisch reserveren via 033 4 229 229.

18. Ik heb een vraag die niet bij deze veelgestelde vragen staat, wat nu?
Dan kunt u contact opnemen met het bespreekbureau van Flint op 033-4 229 229.

 

 

Theaterhart Amersfoort
Mis geen enkel theater nieuws!