Start kaartverkoop seizoen 2023-2024

De kaartverkoop voor seizoen 2023-2024 (vanaf september 2023) start zaterdag 3 juni om 10.00 uur via deze website. De verkoop voor Flint vrienden start op woensdag 31 mei om 19.00 uur.

Veelgestelde vragen

Hieronder staat de informatie voor de start kaartverkoop van het nieuwe theaterseizoen. Heb je een algemene vraag over kaarten bestellen of de ‘Mijn Flint’-omgeving? Bekijk dan hier alle veelgestelde vragen.

Dit heb je nodig om te bestellen

Kaarten bestel je via Flint.nl/agenda. Houd de volgende gegevens bij de hand:

  • Jouw inloggegevens van ‘Mijn Flint’.
  • Eventuele codes van tegoedvouchers. Deze kun je ook vinden in ‘Mijn Flint’. Let op: Flint cadeaukaarten kun je alleen verzilveren aan de kassa van ons theater. Flint tegoedbonnen kun je wel op de website gebruiken.
  • Ben je gouden, platinum of diamanten vriend van Flint? Dan vind je in ‘Mijn Flint’ ook de code voor een gratis kijkje achter de schermen.

Tip!

Maak van tevoren een lijstje van de voorstellingen waar je kaarten voor wilt bestellen, met de datum erbij. Via ‘Datum’ in het filter in de agenda spring je makkelijk en snel naar de voorstellingen van jouw keuze.

Succes met het bestellen van jouw kaarten! We zien je graag bij de voorstellingen in het nieuwe seizoen.

De kaartverkoop voor Flint vrienden is van woensdag 31 mei om 19.00 uur tot zaterdag 3 juni om 9.00 uur. Ga je zaterdag 3 juni na 9.00 uur kaarten bestellen? Dan kom je automatisch in de wachtlijst voor de reguliere kaartverkoop te staan.

Per e-mail heb je een unieke link voor Flint vrienden ontvangen. Als je deze pagina opent, zie je vanaf 19.00 uur een andere versie van de agenda dan reguliere bezoekers. Zie je nog geen ‘Bestel kaarten’-button op de voorstellingspagina’s, vernieuw dan de pagina. Let op: sluit je tussendoor je venster of tabblad, klik dan opnieuw op de link in de e-mail om op de juiste pagina te komen.

1. Log in in ‘Mijn Flint’. De link naar de ‘Mijn Flint’-omgeving vind je in het uitklapmenu linksboven op de website.

2. Je komt nu in de agenda van Flint. In het agendaoverzicht staat bij de voorstellingen waarvan de reguliere kaartverkoop start de tekst ‘Kaartverkoop start 3 juni’. Als Flint vriend kun je echter wel al kaarten kopen. Klik hiervoor op de voorstelling van jouw keuze en klik vervolgens op ‘Bestel kaarten’. Je komt nu in de bestelomgeving van Ticketmatic.

3. Je komt automatisch in de wachtrij zodra je kaarten voor een voorstelling wilt bestellen. Sta je al vóór 19.00 uur in de wachtrij? Om 19.00 uur resetten wij de wachtrij en krijg je automatisch een nieuwe willekeurige plek in de wachtrij. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat de bestelprocedure voor iedereen zo eerlijk mogelijk verloopt. Ververs de pagina niet als je in de wachtrij staat!

Let op: ben je uit de wachtrij en daarna 30 minuten of langer inactief op de website? Dan vervalt je plek en kom je eerst weer in de wachtrij te staan.

4. Kies het aantal kaarten in de juiste rang en voor het juiste prijstype.

5. Is de voorstelling in de Rabobank Theaterzaal, dan kom je in de zaalplattegrond. Hierin worden alleen de stoelen getoond in de door jou gekozen rang. De rode stoelen zijn de stoelen die voor jou geselecteerd zijn. Wil je een andere stoel? Klik dan op een andere stoel (witte bolletjes). Deze worden vervolgens rood.

Bij voorstellingen in de AFASzaal en de Sint Aegtenkapel is er altijd vrije stoelkeuze. Hier kun je dus geen stoelen selecteren.

6. Hierna kom je in jouw winkelmandje. Hier zie je de door jou tot nu toe geselecteerde voorstellingen. Wil je voor meer voorstellingen kaarten bestellen? Klik dan op ‘Verder winkelen’ bij stap 2 in de bestelomgeving. Je komt dan weer terug op de website. Of ga naar Flint.nl/agenda.

Je winkelmandje kun je tussendoor altijd bekijken via ‘Winkelmandje’ in het uitklapmenu. De kaarten in je winkelmandje blijven voor jou gereserveerd staan tot je de bestelling hebt afgerond. Indien je langer dan 30 minuten niets doet wordt het winkelmandje automatisch geleegd.

7. Ben je klaar met bestellen? Je kunt afrekenen door op ‘Volgende’ te klikken en jouw bestelling afronden.

8. Vul bij ‘E-mail’ het emailadres in waarmee je staat ingeschreven als Flint vriend. Dit is hetzelfde e-mailadres waarop je de e-mail met de speciale link hebt ontvangen.

9. Klik op ‘Volgende’. Wil je de programmering van Flint extra steunen, dan kun je hier een bedrag kiezen om te doneren.

10. Controleer je bestelling. Klopt alles? Klik dan op ‘Bevestigen’ en rond jouw bestelling af. Wil je iets wijzigen in jouw bestelling, klik dan op ‘Vorige’ om terug te gaan naar de eerdere pagina’s.

Op woensdag 31 mei zijn wij voor vrienden tussen 19.00 en 22.00 uur telefonisch bereikbaar via 033 4 229 229 voor vragen. Vanaf maandag 5 juni kun je weer telefonisch kaarten bestellen of aan onze kassa.

1. Log in in ‘Mijn Flint’. De link naar de ‘Mijn Flint’-omgeving vind je altijd het uitklapmenu linksboven op de website.

2. Ga naar Flint.nl/agenda om de agenda te bekijken.

3. Klik op de voorstelling van jouw keuze en klik op ‘Bestel kaarten’. Je komt nu in de bestelomgeving van Ticketmatic.

4. Je komt automatisch in de wachtrij zodra je kaarten voor een voorstelling wilt bestellen. Sta je al vóór 10.00 uur in de wachtrij? Om 10.00 uur resetten wij de wachtrij en krijg je automatisch een nieuwe willekeurige plek in de wachtrij. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat de bestelprocedure voor iedereen zo eerlijk mogelijk verloopt. Ververs de pagina niet als je in de wachtrij staat!

Let op: ben je uit de wachtrij en daarna 30 minuten of langer inactief op de website? Dan vervalt je plek en kom je eerst weer in de wachtrij te staan.

5. Kies het aantal kaarten in de juiste rang en voor het juiste prijstype.
Is de voorstelling in de Rabobank Theaterzaal, dan kom je in de zaalplattegrond. Hierin worden alleen de stoelen getoond in de door jou gekozen rang. De rode stoelen zijn de stoelen die voor jou geselecteerd zijn. Wil je een andere stoel? Klik dan op een andere stoel (witte bolletjes). Deze worden vervolgens rood.

Bij voorstellingen in de AFASzaal en de Sint Aegtenkapel is er altijd vrije stoelkeuze. Hier kun je dus geen stoelen selecteren.

6. Hierna kom je in jouw winkelmandje. Hier zie je de door jou tot nu toe geselecteerde voorstellingen. Wil je meer voorstellingen bezoeken? Klik dan op ‘Verder winkelen’. Je komt dan weer terug op de website. Of ga naar Flint.nl/agenda.

Je winkelmandje kun je tussendoor altijd bekijken via ‘Winkelmandje’ in het uitklapmenu. De kaarten in je winkelmandje blijven voor jou gereserveerd staan tot je de bestelling hebt afgerond. Indien je langer dan 30 minuten niets doet wordt het winkelmandje automatisch geleegd.

7. Ben je klaar met bestellen? Je kunt afrekenen door op ‘Volgende’ te klikken en jouw bestelling afronden.

8. Klik op ‘Volgende’. Wil je de programmering van Flint extra steunen, dan kun je hier een bedrag kiezen om te doneren.

9. Controleer je bestelling. Klopt alles? Klik dan op ‘Bevestigen’ en rond jouw bestelling af. Wil je iets wijzigen in jouw bestelling, klik dan op ‘Vorige’ om terug te gaan naar de eerdere pagina’s.

De kaartverkoop start om 10.00 uur. Je komt automatisch in de wachtrij zodra je kaarten voor een voorstelling wilt bestellen. Sta je al vóór 10.00 uur in de wachtrij? Om 10.00 uur resetten wij de wachtrij en krijg je automatisch een nieuwe willekeurige plek in de wachtrij. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat de bestelprocedure voor iedereen zo eerlijk mogelijk verloopt.

Heb je Flint tegoedbonnen? Deze kunnen via de website verzilverd worden. Je doet dit door in stap 2 van het bestelproces te klikken op ‘Klik hier voor gebruik tegoedbon Flint’ en de vouchercode in te vullen. Let op: deze is hoofdlettergevoelig en er zit nooit een o in, dit is altijd een nul.

Flint cadeaukaarten kun je alleen verzilveren aan de kassa van ons theater.

Met Microsoft Edge, Firefox, Safari en Google Chrome kun je kaarten bestellen. Zorg ervoor dat je de laatste versie van de browser gebruikt. Op de iPhone en de iPad kun je ook bestellen, mits je de nieuwste browsers gebruikt. Om kaarten te kunnen bestellen moet je cookies accepteren. Zet het accepteren van cookies in jouw browser aan en probeer het nogmaals. Mocht het probleem zich voor blijven doen, neem dan contact op met het bespreekbureau: 033 4 229 229.

Je moet in ieder geval de computer aan laten staan en de pagina niet verversen. Als je aan de beurt bent verschijnt automatisch de website van Flint en kun je bestellen. Je kunt dus wel even bij jouw computer weglopen als je ziet dat er nog veel wachtenden voor jou zijn. Hoe lang je in de wachtrij staat is geheel afhankelijk van de tijd die andere bezoekers nodig hebben om hun bestelling af te ronden.

Ja, tijdens de start kaartverkoop is het alleen mogelijk om kaarten via de website te bestellen. We werken sinds 2022 niet meer met het bestelformulier. Vanaf maandag 5 juni is het ook mogelijk telefonisch of aan de balie kaarten te bestellen voor het nieuwe seizoen.

Je kunt per voorstelling voor maximaal 20 personen kaarten bestellen. Voor de volgende voorstellingen geldt een ander maximum aantal kaarten per boeking:

  • Peter Pannekoek: 4 kaarten
  • Claudia de Breij: 4 kaarten
  • Pieter Derks: 4 kaarten
  • Guido Weijers: 4 kaarten
  • Youp van ’t Hek: 6 kaarten

Tijdens de start kaartverkoop kunnen wij geen wijzigingen doorvoeren in verband met de drukte. Wanneer je de kaarten hebt ontvangen, kun je wijzigingen doorgeven. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden.

Of neem contact op met het Bespreekbureau via 033 4 229 229 of kassa@flint.nl.

 

 

Flint theater Amersfoort feest AFASzaal

Benieuwd naar het nieuwe theaterseizoen?

Bekijk de agenda

Dé locatie voor theater, evenementen en congressen in Amersfoort en omgeving