Werkwijze
Flint heeft alles in huis om van jouw bijeenkomst een onvergetelijke beleving te maken. Al meer dan 3.500 organisaties gingen je voor!
Flint staat voor theater, plezier, kwaliteit en persoonlijke aandacht.
Wij werken met een enthousiast team van evenementencoördinatoren, theatertechnici en horecatoppers. Samen zetten wij een topevenement voor jou neer, geheel naar jouw wensen.
Centraal in onze werkwijze staat het vaste contactpersoon wat je vindt in Flint. Onze evenementencoördinatoren Merel Nap, Suzan Pitlo, Suzanne Bakker en Karin klein Wassink helpen je vanaf het eerste telefoontje tot de laatste gast op de dag zelf. Wij zijn trots op onze succesvolle werkwijze.
Bel of mail ons met jouw wensen, plannen en vragen!
Merel, Suzan, Suzanne of Karin neemt binnen 1 tot 2 dagen contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe nu verder?
Rondleiding
Enthousiast geworden? Kom vooral eens kijken! Wij kunnen 100 foto’s opsturen, maar niets beschrijft een ruimte zo goed als het zelf ervaren. Bij een rondleiding zijn altijd jouw contactpersoon, een technicus en een horecamanager aanwezig. Zo kunnen we direct de openstaande vragen beantwoorden en je een goed beeld geven van jouw bijeenkomst in Flint.
Offerte
Tijdens de rondleiding bespreken we al jouw wensen en plannen. Daarna kunnen wij een goede offerte maken. Uiteraard neemt jouw contactpersoon contact met je op om de offerte te bespreken. Ga je akkoord? Je ontvangt een contract voor de zaalhuur en kunt altijd terecht bij jouw contactpersoon voor aanvullende informatie. Flint denkt graag met je mee.
Draaiboekbespreking
Ongeveer een maand voorafgaand aan het evenement plannen we een draaiboekbespreking in Flint. We nemen het gehele evenement door, van de eerste spreker tot de petit fours bij de koffie. Bitterballen en interruptiemicrofoons, alles komt aan bod. Uiteraard schuiven de collega’s van horeca en techniek hierbij aan. Na de bespreking werkt uw contactpersoon het draaiboek uit en kunnen de details nog worden aangepast.
Jouw evenement
En dan is het zover: de dag van jouw evenement. ’s Ochtends word je begroet door je vaste contactpersoon en bespreken we de laatste wijzigingen met het team van technici en de horecamanager met een kop koffie. We gaan beginnen! Gedurende de dag kun je bij je contactpersoon terecht voor al je vragen. Samen maken we er een topdag van.
En daarna
Wij versturen altijd een evaluatieformulier voor uw eerlijke mening over de samenwerking. Gemiddeld beoordelen onze gasten deze met een 8,9! Daar zijn we trots op! Jouw contactpersoon neemt na afloop nog even contact met je op om verbeterpunten voor de toekomst te bespreken. Wij zien je namelijk graag terug. Je ontvangt de factuur en kunt altijd bij jouw contactpersoon terecht met vragen en opmerkingen.